محل لوگو

بیوکنزی تغییر رنگ چشم (آبی)


بیوکنزی تغییر رنگ چشم (آبی)

یوکنزی (کنترل و اعمال تغییرات در سلول ها و DNA) چیست؟

بیوکینزی برای استفاده از قدرت ذهن برای تغییر جنبه های فیزیکی مانند رنگ چشم ، رنگ مو شکل ان ، رشد یا ناپدید کردن ان است برای انجام این کار شما نیاز دارید در طول یک دوره افکارتان را کنترل و ذهنتان را ریلکس کنید البته اطلاعات زیادی از ان در اینترنت موجود نیست زیرا بیوکنزی یک ترفند نیست و ان را با لنز اشتباه نگیرید بیوکنزی یک تمرین است که شما میتوانید DNA خود را تغییر دهید البته با هیپنوتیزم هم ممکن است شما میتوانید ویژگی های فیزیکی افرادی که دوست دارید تغییر دهید مانند ، رنگ چشم، کک و مک بر روی صورت، و غیره.

استفاده از پیام های پنهان در قالب فایل صوتی یا تصویری که در ان تصویر انقدر سریع است که خوداگاه شما ان را درک نمیکند اما ناخوداگاه شما ان را باور میکند. نتایج حاصله از مدیتیشن بیوکنزی از یک ماه تا شش ماه به دلیل ذهنیت هر فرد متغییر است اگر شما چشمان قهوه ای تیره دارید و میخواهید انها به رنگ ابی تغییر کنند سه ماه تا شش ماه برای تغییر کامل ان زمان نیاز است. انجام دادن ان هر روز لازم است و به صبر و تلاش شما نیاز دارد.برای تمرین بیوکنزی شما باید یا به پیام های پنهان یا تصاویر،صدای اب، پیانو و موزیک و هر چیزی گوش کنید که به شما ارامش میدهد در زمان تغییر به شما کمک میکند و این مهم است که بیاد داشته باشید هر صدایی به شما کمک نمکیند زیرا انها نمیتوانند ذهن را کنترل و استراحت دهند و روند تغییر بسیار سخت خواهد شد.

راز دست یابی به نتیجه چه است؟ راز ان باور و ایمان است و اینکه شما شک نداشته باشید اما کسی که با احساسات و هیجان است به عنوان یک انسان بدون ایمان و باور نیست زیرا ما چیزی به نام ناخوداگاه داریم که واقعیت های ما را بر اساس تجربه هایمان ایجاد میکند و اگر ما ۵ احساسمان را نداشته باشیم نمیدانیم چطور این جهان واقعیت دارد و یا در مورد ان فکر کنیم .باز کردن ذهن برای فیزیک کوانتوم چیزهای را که ما به عنوان داستان علمی تخیلی میدانیم ثابت میکند و احساس کردن فیزیک و نیوتن را بیشتر میکند بنابراین اگر ما چیزی را باور کنیم ان چیز به واقعیت تبدیل میشود. بیوکنزی واقعی است زیرا هیچ چیز در این جهان غیر ممکن نیست بنابراین ذهن قدرت مطلق خود را دارد ما بهشت و جهنم خود هستیم و کلمات ما میتواند DNA و مقصد ما را تغییر دهد.


مبلغ قابل پرداخت 157,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 495

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما