محل لوگو

حذف موهای زائد با قدرت ذهن


حذف موهای زائد با قدرت ذهن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید ؟

اگر چنین است در ادامه متوجه خواهید شد چگونه میتوانید این کار را انجام دهید. در اینجا چند سوال وجود دارد که پاسخ به انها تنها ۳۰ ثانیه زمان لازم دارد.

انها را بررسی کنید : ایا موهای زائد روی سینه ، گردن ، زیر بغل ، شکم ، پاها و بیکینی دارید ؟ ایا از شیو و وکس کردن خسته شده اید و موها را به حال خود رها کرده اید ؟ ایا میخواهید پوستی صاف و شاداب بدون اینکه کاری روی ان انجام دهید داشته باشید ؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت است شما به راحتی با برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه میتوانید تمامی جنبه های منفی زندگیتان از جمله موهای زائد را از بین ببرید.

فناوری پیام های پنهان یا سابلیمینال با بهره گیری از روش قدرتمند Brainwave به شما کمک میکند به آگاهی بالاتری از زندگی برسید .این برنامه نویسی پیشرفته با قرار دادن تاکیدات مورد نظر در لایه های زیرین موسیقی و فرکانس ها مختلف مغز را تحریک و در حالت آرام قرار میدهد تا تاکیدات به راحتی و بدون قضاوت خوداگاه یا ذهن نقاد به ناخودگاه برسند. با این آلبوم پوستی صاف و بی مو در تمامی قسمت های بدن خود به جز سر خود داشته باشید.

به یاد داشته باشید ما در اتصال تمام اتفاقات اطرافمان هستیم آگاهانه و اغلب نااگاهانه بنابراین روی چیزهایی که بیشتر تمرکز میکنیم انها را به وجود میاوریم .تنها چیزی که شما برای بر اورده کردن خواسته هایتان نیاز دارید ذهنی باز و آرزویی شدید است و همیشه به یاد داشته باشید تفکر مثبت جادوی هر موفقیتی است. استفاده از هدفن توصیه میشود زیرا تاکیدات برای جذب بیشتر به گوش چپ و راست ارسال میشوند که هر دو نمیکره مغز را درگیر میکند .در صورتی که پیشرفت شما کند است میتوانید از آلبوم شتاب دهنده استفاده کنید. ذهن انسان قادر به تغییر DNA است ، میتواند روند رشد موها ، و حتی روند پیری را کند کرده با استفاده از این آلبوم و پیام های پنهان میتوانید ذهن را تحریک کنید تا تغییرات دلخواه خود را به وجود آورید . رشد موهای زائد بر اثر افزایش هورمون های مردانه و زنانه ، افزایش حساسیت گیرنده‌های مو، تومورهای تخمدان و غدد فوق کلیه و یا دلایل نادری چون نقص سیستم آنزیمی ، عدم تعادل هورمون بدن، بی نظمی چرخه قاعدگی، استفاده از داروهای خاص و یا حاملگی ایجاد می شود.

هرچند که برای از بین بردن موهای زائد روش های جدیدی مانند اپیلاسیون، لیزر مو، الکترولیز و غیره وجود دارد اما پر هزینه هستند و بیشتر افراد به همین دلیل آن ها را نادیده می گیرند. دستورالعمل استفاده: برای دریافت حداکثر نتایج از این آلبوم ، به شدت توصیه می کنیم که هر روز صبح هنگام بیدار شدن و هر شب قبل از رفتن به رختخواب به آلبوم گوش دهید. قبل از گوش دادن به آلبوم، ذهن خود را پاک کنید. توصیه می شود به مدت ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت به آلبوم گوش کنید. همچنین می توانید در حالی که کارهای روزانه خود را انجام میدهید از آن استفاده کنید . انتظار میرود نتایج مثبت در عرض ۲ هفته ایجاد شوند.


مبلغ واقعی 157,750 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 126,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 408

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما